• Gratis verzending vanaf 49,90
  • |
  • Levering 1 tot 3 werkdagen
  • |
  • 14 dagen bedenktijd
  • |
  • Niet goed snel geld terug

Veelgestelde vragen

Assortiment
  • Open Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?

    Op de artikelpagina staan aan de rechterkant de maten weergegeven waaraan u kunt zien of het artikel voorradig is. U kunt ook de voorraad per filiaal bekijken door te klikken op voorraad in winkels.

  • Open Komt er vaak nieuwe collectie op de webshop?

    Jazeker! Bijna het gehele jaar wordt de webshop aangevuld met nieuwe collecties. Elk seizoen selecteren we uit de beste modemerken. Er komen tussen 100 en 200 nieuwe artikelen per week op de webshop bij.

    Wij zijn nu een van de grootste zelfstandige damesmode webshops in het midden en hoog segment.

  • Open Is de voorraad op de webshop up-to-date?

    De voorraad wordt na elke bestelling bijgewerkt. Desondanks kan het altijd voorkomen dat een artikel onverhoopt niet voorradig is. U krijgt hierover dan zo snel mogelijk bericht.

    In de uitverkoop gaat het vaak om de laatste stuks. Ondanks dat wij zeer nauwkeurig werken, kan het dan voorkomen dat een artikel niet gevonden wordt.

  • Open Kan ik zien of een artikel groot of klein valt?

    De kans is zeker aanwezig dat een artikel groot of klein valt. Om teleurstellingen te voorkomen kunt u het beste contact met ons opnemen op 0527-618282 of webshop@jeroenbeekman.nl Wij helpen dan graag.

  • Open Is de collectie op de webshop hetzelfde als in de winkels?

    Ongeveer 90% van de collectie van de winkels staat online. Hiermee zijn wij een van de grootste zelfstandige damesmodesites in het midden en hoogsegment van Nederland.

Bestellen
  • OpenHoe plaats ik een bestelling?

    Eerst kiest u tussen nieuw binnen, collectie of outlet. Dan komt u op de artikeloverzicht pagina waar u kunt selecteren op categorie, merk, kleur, maat en prijs. Na het maken van deze keuzes klikt u op het gewenste artikel waarna deze in een artikelscherm opent. Hier kunt u inzoomen en ziet u gedetailleerde informatie. Kies vervolgens uw maat en klik op "plaats in winkelwagen".U kunt eventueel verder winkelen door op "terug naar overzicht" te klikken.

    Als u klaar bent met winkelen klikt u rechtsboven op "winkelwagen". U komt dan in een scherm waar u uw naam en adres kunt ingeven en vervolgens kan betalen. Vergeet niet de betaalprocedure helemaal af te maken. Nadat u besteld heeft houden wij u via email op de hoogte van de voortgang van uw bestelling.

  • OpenKrijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    Indien uw bestelling verwerkt is krijgt u een orderbevestiging per email.

    Zodra het pakket verstuurd wordt krijgt u een email met een track en trace code waarmee u op de website van TNT exact kunt zien waar uw pakket zich bevindt in het afleverproces. U kunt dit vinden op www.tntpostpakketservice.nl/nl/tracktrace/

  • OpenWat is de levertijd?

    Levertijd is 1 tot 3 werkdagen.

    Als het artikel op voorraad is in het centraal magazijn en u voor 15.00 uur besteld heeft wordt het artikel de volgende dag geleverd met postnl. Zij bezorgen niet op zondag en maandag en dan komt uw pakket dus op dinsdag.

    Indien een artikel niet in het centrale magazijn is duurt de levering iets langer met een maximum va n drie werkdagen.

    Let wel op dat wij altijd afhankelijk blijven van postnl welke dit met 98% garandeert. Het kan dus altijd onverhoopt iets langer duren. Zodra uw pakket verzonden is krijgt u een email met track en trace code waarmee u op de website van postnl exact kunt zien waar uw pakket zich bevindt in het afleverproces. U kunt dit vinden op www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/

     

     

     

     

  • OpenVerzendt u ook naar het buitenland?

    Verzenden naar België en Duitsland is gratis bij besteding boven 50 euro. Retourneren is net als in Nederland op eigen rekening. U ontvangt dan uw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug.

    Betalingen vanuit buitenland kan via Credit Card of Paypal. IDeal of rembours is niet mogelijk. In Belgie kunt u ook betalen met Mr Cash.

  • OpenZijn de prijzen inclusief btw?

    Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.

  • OpenZijn de prijzen hetzelfde als in de winkels?

    Ja, die zijn exact gelijk. En ook gelijk aan alle andere winkels in Nederland omdat er met vastgestelde adviesprijzen gewerkt wordt. Als u een artikel elders voor een andere prijs ziet horen wij dat graag.

    In de uitverkoop kan het om technische redenen een heel enkele keer voorkomen dat een artikel in de winkel een andere prijs heeft dan op de webshop. Dat kunnen wij helaas niet aanpassen en geven geen geld terug bij prijsverschillen.

Betaling
  • Open Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Op dit moment kunt u betalen met iDeal, Paypal, credit card, rembours of zelf overboeken.

    iDeal is de meestgebruikte en eenvoudigste. Dit gaat via een veilige verbinding via Buckaroo. Eigenlijk is dit pinnen via internet.

    Vanuit Belgie is het ook mogelijk om met Mr Cash te betalen.

    Voor Paypal heeft u een account bij Paypal nodig.

    Indien u zelf het aankoopbedrag over wilt maken kiest u voor betaalmethode overboeking. Wij versturen pas als het bedrag bij ons binnen is. Verwerking van overboekingen bij Buckaroo duurt vaak lang. Daarom adviseren wij iDeal wat heel eenvoudig werkt.

    Rembours betalingen zijn alleen mogelijk in Nederland.

    Als u problemen ondervindt bij uw betaling, helpen wij u graag. 0527-618282 of webshop@jeroenbeekman.nl

  • Open Wat is iDeal?

    iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Dit is de snelste en eenvoudigste manier van betalen welke wij dan ook adviseren.

    Deelnemende banken aan het IDEAL-telebankiersysteem zijn vrijwl alle Nederlandse banken namelijk ABN AMRO, Fortis, Friesland bank, van Lanschot, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

     

  • Open Wat is Buckaroo?

    Dat is de betaalprovider die de betaling afhandelt. Dit gaat via een beveiligde verbinding. Mocht u twijfelen neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 0527-618282 of via email webshop@jeroenbeekman.nl

  • Open Kan ik onder rembours bestellen?

    Ja dat kan tegen een meerprijs van 10 euro. U hoeft dan dus niet vooruit te betalen, maar betaald pas bij de bezorger van TNT. U kan bij hem contant of met pin betalen.

Verzending
  • Open Moet ik verzendkosten betalen?

    Bij besteding vanaf 50 euro is verzending in Nederland, Belgie en Duitsland gratis.

    Bij besteding onder 50 euro wordt 5 euro verzendkosten in rekening gebracht.

    Kosten van verzenden naar andere landen vindt u in het winkelmandje.

  • Open Kan ik een artikel afhalen in de winkel?

    Ja, dat kan door te kiezen voor "afhalen in de winkel". U krijgt dan een orderbevestiging per email en kunt de artikelen dan passen zodra u in de winkel bent. Daarnaast krijgt u een email zodra het artikel in uw filiaal naar keuze aanwezig is.

    Indien het artikel niet in uw filiaal aanwezig is zorgen wij daarvoor binnen enkele dagen.

Ruilen en retourneren
  • Open Hoe kan ik een artikel retourneren vanuit Nederland?

    Retour vanuit Nederland gaat via een antwoordnummer. Gebruik hiervoor het retourformulier met bijgaande retoursticker wat u bij uw bestelling heeft ontvangen. Zo kan retourneren snel en eenvoudig.

    Wij berekenen 5 euro retour portokosten welke wij verrekenen met het retour te ontvangen bedrag.

    Uiteraard kunt u ook altijd gratis retourneren of ruilen in één van onze winkels. U mag ook op een andere manier retourneren. Portokosten zijn dan voor uw rekening. Graag retourneren aan Escudo 10, 8305 BM te Emmeloord.

    Na ontvangst heeft u 14 dagen bedenktermijn om aan te geven dat u van de koop afziet.

    U mag de kleding passen, maar niet dragen. Ook mag de kleding niet zijn gewassen wanneer u het artikel retour stuurt. Geretourneerde kleding die beschadigd is kunnen wij niet terugbetalen.

    Alle originele kaartjes mogen niet verwijderd worden. 

    Eventuele portokosten van de heenzending worden bij retourneren wel vergoed indien de gehele zending retour komt.

    Bij retourneren in de winkel kunnen wij in de winkel geen geld uitbetalen omdat wij zeer weinig contant geld in de winkels hebben en zal het via de webshop teruggestort worden op uw bankrekeningnummer binnen drie dagen. Ruilen in de winkel is wel mogelijk.

    Ook in de uitverkoop heeft u het recht om artikelen binnen 14 dagen te retourneren of te ruilen.

  • Open Hoe kan ik een artikel retourneren vanuit het buitenland?

    Retour vanuit het buitenland is voor eigen rekening. Gebruik hiervoor het retourformulier met bijgaande adressticker wat u bij uw bestelling heeft ontvangen. Zo kan retourneren snel en eenvoudig.

    Retour vanuit België gaat via een Kariboo punt, de kosten daarvan zijn €7.50 en worden verrekend bij de retour betaling. Gebruik hiervoor het bijgevoegde retourlabel wat u bij uw bestelling heeft ontvangen. Zo kan retourneren snel en eenvoudig.

    U krijgt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van uw zending.

    U mag de kleding passen, maar niet dragen. Ook mag de kleding niet zijn gewassen wanneer u het artikel retour stuurt. Geretourneerde kleding die beschadigd is kunnen wij niet terugbetalen.

    Alle originele kaartjes mogen niet verwijderd worden.

    Eventuele portokosten van de heenzending worden bij retourneren wel vergoed indien de gehele zending retour komt.

    Ook in de uitverkoop heeft u het recht om artikelen binnen 14 dagen te retourneren of te ruilen.

  • Open Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

    Niet goed, geld terug binnen 1 tot 3 werkdagen nadat wij het pakket retour ontvangen hebben. Wij voldoen altijd aan de wettelijke eis van terugbetalen onverwijld, uiterlijk binnen 14 dagen nadat u melding heeft gemaakt dat u van de koop afziet en het pakket gaat terug sturen.

    Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke betaling heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk met een andere wijze van terugbetaling heeft ingestemd.

  • Open Kan ik een artikel ruilen?

    Jazeker en wel binnen 14 dagen na ontvanst van uw zending. Alle originele kaartjes mogen niet verwijderd worden. Hiervoor gebruikt u het retourformulier. Daarop kunt u aangeven welk artikel u wilt ontvangen. U betaald alleen bij een ruiling eenmalig geen retourkosten binnen Nederland en opsturen van het nieuwe artikel is bij aankoop boven 50 euro gratis. Helaas is het niet mogelijk om vaker dan 1 maal te ruilen. Bij aankoop onder 50 euro of bij artikelen met 50% korting of meer betaalt u ook 5 euro verzendkosten.

  • Open Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

    Retourneren gaat eenvoudig via een antwoordnummer. Wij berekenen 5 euro retour portokosten hiervoor welke wij verrekenen met het terug te betalen bedrag. U mag ook zelf het pakket op een andere manier retour sturen. Portokosten zijn dan voor uw rekening. Escudo 10, 8305 BM, Emmeloord.

    Klanten uit België kunnen eenvoudig retourneren via een Kariboo punt. Wij berekenen 7.50 euro retour portokosten hiervoor welke wij verrekenen met het terug te betalen bedrag. U mag ook zelf het pakket op een andere manier retour sturen. Portokosten zijn dan voor uw rekening. Escudo 10, 8305 BM, Emmeloord, Nederland.

    Ruilen is wel geheel gratis.

    Graag met goed ingevuld retourformulier opsturen binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket. U ontvangt uw geld binnen 1 tot 3 werkdagen retour vanaf het moment dat wij het pakket ontvangen.

  • Open Kan ik een artikel terugbrengen in een van de winkels?

    Ja dat kan binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel. Alle originele kaartjes mogen niet verwijderd worden. Gezien wij streven naar zo min mogelijk contant geld in de filialen kunnen wij het aankoopbedrag niet uitbetalen. Het artikel gaat naar de webshop en na controle zal de aankoopsom binnen drie dagen teruggestort worden op uw rekening. Daarom ook bij retourneren in de winkel het retourformulier geheel invullen.

  • Open Kan ik een artikel ruilen in een van de winkels?

    Jazeker. Graag binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel. Alle originele kaartjes mogen niet verwijderd worden. 

Uitverkoop en acties
  • Open Wanneer begint de uitverkoop?

    Daar is geen vaste datum voor en bepalen wij vaak kort van tevoren. Indien u zich inschrijft voor de email nieuwsbrief bent u altijd als eerste op de hoogte van onze acties.

  • Open Krijg ik mijn geld terug bij een verhoogde kortingsactie?

    Het is mogelijk dat kort na uw aankoop er een kortingsactie komt of dat het artikel verder afgeprijsd wordt. Helaas kunnen wij u niet het verschil terugbetalen.

    Het is uw eigen keuze of u een artikel koopt of wacht op een kortingsactie. Zeker in de uitverkoop gaat het vaak om enkele stuks per maat, dus u kan wachten op meer korting, maar dan is de kans groot dat het uitverkocht is.

Klantenservice
  • Open Ik heb nog tips over de webshop.

    Heeft u nog goede ideeën, of werkt er iets niet naar behoren, dan horen wij dat heel graag. U kunt dit melden via email naar jeroen@jeroenbeekman.nl

  • Open Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

    Mocht er onverhoopt iets misgaan met uw bestelling of heeft u een klacht over een artikel, dan willen wij dat altijd zo goed mogelijk oplossen. U kunt dit melden op 0527-618282 of via email op webshop@jeroenbeekman.nl 

    Wij zullen na ontvangst van de klacht zo snel mogelijk antwoorden, meestal dezelfde werkdag, doch uiterlijk binnen 7 werkdagen.

    Indien wij de klacht niet op kunnen lossen, heeft u het recht om dit te melden bij de geschillencommissie thuiswinkel op www.sgc.nl. Of u kunt uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

  • Open Wat is mijn garantieperiode?

    De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product
    datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Doorgaans geldt een garantietermijn van 6 maanden.

    Wilt u indien u een klacht heeft ons dit zo spoedig mogelijk melden?

Schrijf u in voor modenieuws! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang € 10,- shoptegoed

inschrijven

Veilig winkelen

Veilig betalen iDeal Visa Mastercard Paypal