Vragen? 0527 - 61 82 82 Ma - Vrij: 09:00 - 17:00 uur
Vragen? 0527 - 61 82 82 Ma - Vrij: 09:00 - 17:00 uur

Veelgestelde vragen

Ruilen en retourneren Ruilen en retourneren
  • Open Hoe kan ik een artikel retourneren vanuit Nederland?

    Je hebt 30 dagen het recht om producten te retourneren of ons te laten weten dat je van de koop af wenst te zien, waarna je nog 30 dagen hebt om deze terug te sturen. De termijn vangt aan op de dag na levering.

    Retour vanuit Nederland gaat via een antwoordnummer. Gebruik hiervoor het retourformulier met bijgaande retoursticker welke je bij jouw bestelling heeft ontvangen. Zo kan retourneren snel en eenvoudig.

    Wij berekenen 5 euro retourkosten welke wij verrekenen met het retour te ontvangen bedrag.

    Uiteraard kun je ook altijd gratis retourneren of ruilen in één van onze winkels. 

    Je mag ook op een andere manier retourneren. Portokosten zijn dan voor eigen rekening. Graag retourneren aan Escudo 10, 8305 BM te Emmeloord.

    Je kunt gebruik maken van het modelformulier voor herroeping dat je hier kunt vinden, maar je bent hiertoe niet verplicht. Je kunt namelijk ook gebruik maken van het retourformulier dat bij je bestelling wordt meegeleverd. 

    Je mag de kleding passen, maar niet dragen. Ook mag de kleding niet zijn gewassen wanneer je het artikel retour stuurt. Geretourneerde kleding die beschadigd is kunnen wij niet volledig terugbetalen.

    Alle originele kaartjes mogen niet verwijderd worden (indien redelijkerwijs mogelijk). Bij eventuele schade kunnen wij kosten in rekening brengen voor waardevermindering.

    Eventuele portokosten van de heenzending worden bij retourneren wel vergoed indien de gehele zending retour komt.

    Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk (doorgaans binnen 3 werkdagen), maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.

    Ook in de uitverkoop heb je het recht om artikelen binnen 30 dagen te retourneren of te ruilen.

  • Open Hoe kan ik een artikel retourneren vanuit het buitenland?

    Retour vanuit het buitenland is voor eigen rekening. Gebruik hiervoor het retourformulier met bijgaande adressticker wat je bij jouw bestelling hebt ontvangen. Zo kan retourneren snel en eenvoudig.

    Retour vanuit België kan via een retourlabel dat onze klantenservice voor je aan kan maken. Neem daarvoor contact op via e-mail of telefoon. De kosten voor retourneren op deze wijze bedragen 5 euro.

    Jekrijgt 30 dagen bedenktijd na ontvangst van jouw zending.

    Je mag de kleding passen, maar niet dragen. Ook mag de kleding niet zijn gewassen wanneer je het artikel retour stuurt. Geretourneerde kleding die beschadigd is kunnen wij niet volledig terugbetalen.

    Alle originele kaartjes mogen niet verwijderd worden (indien redelijkerwijs mogelijk).

    Eventuele portokosten van de heenzending worden bij retourneren wel vergoed indien de gehele zending retour komt.

    Ook in de uitverkoop heb je het recht om artikelen binnen 30 dagen te retourneren of te ruilen.

  • Open Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?

    Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk (doorgaans binnen 3 werkdagen), maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.

    Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke betaling hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk met een andere wijze van terugbetaling heeft ingestemd. Na verwerking wordt je geld via Stichting Derdengelden Buckaroo retour gestort.  

  • Open Kan ik een artikel ruilen?

    Jazeker en wel binnen 30 dagen na ontvangst van jouw zending, mits alle originele kaartjes nog aan het artikel gehecht zitten. Hiervoor gebruik je het retourformulier. Daarop kun je aangeven welk artikel je wilt ontvangen. Je betaald bij een ruiling eenmalig geen retourkosten binnen Nederland. Helaas is het niet mogelijk om vaker dan 1 maal kosteloos te ruilen. Mocht je het artikel willen ruilen voor een duurder artikel, kun je opnieuw een bestelling plaatsen. Op het huidige retourformulier kun je dan jouw nieuwe bestelnummer doorgeven zodat wij ervoor zorgen dat er geen retourkosten van 5 euro in rekening wordt gebracht.

  • Open Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

    Retourneren gaat eenvoudig via een antwoordnummer. Wij berekenen 5 euro retourkosten welke wij verrekenen met het terug te betalen bedrag, tenzij er een tijdelijke actie is dat we geen retourkosten rekenen. Je mag ook zelf het pakket op een andere manier retour sturen. Portokosten zijn dan voor uw rekening. Het pakket graag versturen naar Escudo 10, 8305 BM, Emmeloord.

    Retourneren vanuit België: Mocht je (een deel van) jouw bestelling willen retourneren, dan kun je via onze klantenservice een retourlabel opvragen. Je kunt dit retourlabel printen en op de doos plakken. Daarna kun je het pakket aanbieden bij een postkantoor (bpost). De kosten voor retourneren bedragen 5 euro. Dit bedrag wordt ingehouden op het retourbedrag dat wij je terug storten op jouw rekening.

    Graag met goed ingevuld retourformulier opsturen binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket. 

    Ruilen is geheel gratis.

  • Open Kan ik een artikel terugbrengen in een van de winkels?

    Ja, dat kan binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel. 

    Alle originele kaartjes mogen niet verwijderd worden (indien redelijkerwijs mogelijk). Gezien wij streven naar zo min mogelijk contant geld in de filialen kunnen wij het aankoopbedrag niet uitbetalen. Het artikel gaat naar de webshop en na controle zal de aankoopsom binnen drie dagen teruggestort worden op jouw rekening. Daarom ook bij retourneren in de winkel het retourformulier graag geheel invullen.

  • Open Kan ik een artikel ruilen in een van de winkels?

    Jazeker. Graag binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel. Alle originele kaartjes mogen niet verwijderd worden. 

Spaarsysteem Spaarsysteem
  • OpenHoe werkt het spaarsysteem?

    -Je spaart punten op al jouw (niet afgeprijsde) aankopen zowel in de winkels als in de webshop.

    -Al bij elke bestede € 20,- ontvang je 1 spaarpunt t.w.v. € 1,-.

    -Je kunt jouw spaarpunten al vanaf 1 punt verzilveren op jouw volgende aankoop.

    -Je kunt geen punten sparen en inleveren op afgeprijsde artikelen en in combinatie met acties. 

  • OpenHoe kan ik online punten gaan sparen?

    Indien je nog geen account heeft bij Jeroen Beekman zowel online als in de winkel.

    Dan kunt je hier eenvoudig een account aanmaken. Je kunt gelijk beginnen met punten sparen bij jouw aankoop online en in de winkel.

     

    Om gebruik te maken van het spaarsysteem, dient je een persoonlijk account aan te maken bij Jeroen Beekman mode. Hierbij een opsomming van de voordelen met een persoonlijk account: 

    - Direct inzicht in al jouw aankopen bij Jeroen Beekman mode online.

    - Eenvoudig zelf jouw persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen. 

    - Je spaart voor korting. 

    - Wij houden je als eerste op de hoogte van de nieuwste modetrends, verrassende collecties en scherpe aanbiedingen.

    - Je wordt als eerste uitgenodigd voor exclusieve events en nog veel meer!

  • OpenWat is mijn puntensaldo?

    In jouw persoonlijke account vindt je ten alle tijden uw actuele puntensaldo. Log hiervoor eerst in of maak direct een online account aan. 

  • OpenHoe kan ik mijn gespaarde punten online inwisselen?

    Wanneer je jouw gewenste item(s) in de winkelmand heeft (pagina ‘mijn winkelmand’ stap 1), zie je een daarvoor bestemd veld waar je jouw gespaarde punten kunt invullen. Let op: je dient hiervoor ingelogd te zijn. Na het puntenaantal ingevuld te hebben, volg je de vervolg stappen van het bestelproces. Jouw korting wordt in het totaal overzicht van jouw bestelling weergegeven. 

  • OpenKan ik mijn gespaarde punten ook in de winkel inwisselen?

    Dat kan zeker! Onze medewerker kan ja vanuit de gegevens in de kassa aangeven wat jouw puntensaldo is. Het gewenste aantal spaarpunten kan de medewerker voor je verzilveren met jouw aankoop. Op de kassabon ziet je jouw korting. 

  • OpenIk heb een ander e-mailadres opgegeven in de winkel dan mijn online account. Kan ik deze samenvoegen?

    Graag zelfs! Wij houden ons e-mailbestand uiteraard graag up-to-date. Ook is dit belangrijk voor de weergave in jouw account van het juiste aantal gespaarde punten. Geef jouw wijzigingen door via webshop@jeroenbeekman.nl

Verzending Verzending
  • Open Welke verzendmethoden zijn er?

    Je kunt kiezen uit de volgende 3 mogelijkheden:

    • Thuisbezorgen: wij bezorgen via PostNL gratis vanaf € 49,90. Onder € 49,90 wordt er € 5,- verzendkosten berekend. 
    • Afhalen in de winkel (gratis): je kunt jouw bestelling in 1 van onze 6 filialen afhalen.
    • Ophalen bij een PostNL punt: je kunt bij het afrekenen een PostNL adres naar keuze selecteren. Gratis vanaf € 49,90. Onder € 49,90 wordt er € 5,- verzendkosten berekend.
  • Open Moet ik verzendkosten betalen?

    Bij besteding vanaf 49,90 euro is verzending naar adressen in Nederland, Belgie en Duitsland gratis.

    Bij besteding onder 49,90 euro wordt 5 euro verzendkosten in rekening gebracht.

    Kosten van verzenden naar andere landen vind je in het winkelmandje.

  • Open Kan ik een artikel afhalen in de winkel?

    Ja, dat kan door te kiezen in de check-out bij stap 4 voor de optie "afhalen in de winkel". Je krijgt, naast een bevestiging van je bestelling, een e-mail zodra het artikel in jouw filiaal naar keuze aanwezig is. Je kunt het artikel vervolgens bekijken en passen in de winkel en indien het artikel naar wens is, in de winkel afrekenen. 

Betaling Betaling
  • Open Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Op dit moment kan je betalen met iDeal, Paypal, Credit Card (VISA en Mastercard), Riverty, SOFORT of zelf overboeken.

    iDeal is de meest gebruikte betaalmethode. Dit is eenvoudig, snel en veilig. Deze betaling gaat via een beveiligde verbinding via Buckaroo. 

    Vanuit Belgie is het ook mogelijk om met Mr Cash te betalen.

    Voor Paypal heb je een account bij Paypal nodig.

    Voor de achteraf betaalmethode Riverty berekenen wij transactiekosten (€ 0,95).

    Indien je zelf het aankoopbedrag over wilt maken kies je voor betaalmethode overboeking.

    SOFORT Banking is een betaalmethode gebaseerd op het principe van overboeking. In tegenstelling tot een normale overboeking hoeft de klant de betaling alleen te verifiëren. Gegevens als het bedrag, de omschrijving en de begunstigde staan al ingevuld.

    Wij versturen uw bestelling pas als het bedrag bij ons binnen is. Verwerking van overboekingen bij Buckaroo duurt vaak lang. Daarom adviseren wij iDeal wat heel eenvoudig werkt en uiteraard 100% veilig is.

    Als u problemen ondervindt bij uw betaling, helpen wij u graag. 0527-618282 of webshop@jeroenbeekman.nl

  • Open Wat is Riverty?

    Riverty was voorheen bekend als AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

    Riverty voert voor JeroenBeekman.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Hiervoor wordt je geboortedatum gevraagd. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kan je je bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen of meer informatie altijd contact opnemen met Riverty. 

    Dit betekent ook dat je een betaaloverzicht ontvangt van Riverty. Met de Riverty App kan je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf jouw smartphone. In de online omgeving Mijn Riverty kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Riverty houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. 

    Voor deze betaalmethode rekenen wij transactiekosten (€ 0,95). 

  • Open Wat is iDeal?

    iDEAL is online betalen via je eigen telebankiersysteem thuis. Dit is de snelste en eenvoudigste manier van betalen welke wij dan ook adviseren.

    Deelnemende banken aan het IDEAL-telebankiersysteem zijn vrijwel alle Nederlandse banken namelijk ABN AMRO, Fortis, Friesland bank, van Lanschot, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL reken je af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

     

  • Open Wat is Buckaroo?

    Dat is de betaalprovider die de betaling afhandelt. Dit gaat via een beveiligde verbinding. Mocht je twijfelen neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 0527-618282 of via email webshop@jeroenbeekman.nl

Bestellen Bestellen
  • OpenHoe plaats ik een bestelling?

    Wanneer je het artikel van jouw keuze graag wilt bestellen, klik je op het gewenste artikel waarna je op de artikel detailpagina komt. Hier kun je inzoomen en zie je gedetailleerde informatie. Kies vervolgens jouw maat en klik op "plaats in winkelwagen". Er verschijnt een pop-up en je kunt kiezen of je nog verder wil winkelen of naar de winkelwagen wil gaan. Indien je naar de winkelwagen gaat krijg je daar een overzicht te zien van de artikelen in de winkelmand. Ook daar kun je er nog voor kiezen verder te winkelen.

    Indien je de bestelling wilt afronden, ga je verder naar de volgende stap waar je wordt gevraagd om jouw gegevens, en waar je een keuze kunt maken uit de beschikbare betaalmethoden. Vervolgens kun je dan verder gaan naar de betaalprocedure. Vergeet je niet de betaalprocedure helemaal af te ronden. Wij houden je vervolgens via email op de hoogte van de voortgang van jouw bestelling.

  • OpenKrijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    Indien jouw bestelling verwerkt is krijgt je een orderbevestiging per email.

    Zodra het pakket verstuurd wordt krijg je een email met een track en trace code waarmee je op de website van PostNL exact kunt zien waar jouw pakket zich bevindt in het afleverproces. 

  • OpenWat is de levertijd?

    Jouw bestelling wordt binnen 1 tot 3 werkdagen naar je verzonden.

    Jouw bestelling wordt geleverd met PostNL. Houd er rekening mee dat zij niet op zondag en maandag bezorgen. Wanneer je niet thuis bent zal PostNL een e-mail sturen om je te laten weten of jouw pakket bij een van jouw buren is bezorgd, of dat je het pakket bij een postnl punt kunt afhalen. Je kunt er bij het plaatsen van de bestelling ook al voor kiezen de bestelling op een PostNL punt af te laten leveren. Je wordt dan door PostNL op de hoogte gesteld als jouw bestelling op het afhaalpunt van jouw keuze is aangekomen.

    Indien een artikel niet in het centrale magazijn is duurt de levering iets langer dan wanneer het wel in het centraal magazijn hangt. In alle gevallen duurt het maximaal 3 werkdagen tot je jouw bestelling wordt verzonden.

    Let wel op dat wij altijd afhankelijk blijven van PostNL welke dit met 98% garandeert. Het kan dus altijd onverhoopt iets langer duren. Zodra jouw pakket verzonden is krijg je een email met track en trace code waarmee je op de website van postnl exact kunt zien waar jouw pakket zich bevindt in het afleverproces. Je kunt dit vinden op www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/

     

     

     

     

  • OpenVerzendt u ook naar het buitenland?

    Verzenden naar België en Duitsland is gratis bij besteding boven 49,90 euro. Retourneren is net als in Nederland op eigen rekening. Je ontvangt dan jouw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug.

    Betalingen vanuit buitenland kan via Credit Card of Paypal. IDeal of rembours is niet mogelijk. In Belgie kun je ook betalen met Mr Cash.

  • OpenZijn de prijzen inclusief btw?

    Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.

  • OpenZijn de prijzen hetzelfde als in de winkels?

    Ja, die zijn exact gelijk. En ook gelijk aan alle andere winkels in Nederland omdat er met vastgestelde adviesprijzen gewerkt wordt. Als je een artikel elders voor een andere prijs ziet horen wij dat graag.

    In de uitverkoop kan het om technische redenen een heel enkele keer voorkomen dat een artikel in de winkel een andere prijs heeft dan op de webshop. Dat kunnen wij helaas niet aanpassen en ook geven wij geen geld terug bij prijsverschillen.

Uitverkoop en acties Uitverkoop en acties
  • Open Wanneer begint de uitverkoop?

    Daar is geen vaste datum voor en bepalen wij vaak kort van tevoren. Indien je je inschrijft voor de email nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van onze acties.

  • Open Krijg ik mijn geld terug bij een verhoogde kortingsactie?

    Het is mogelijk dat kort na je aankoop er een kortingsactie komt of dat het artikel verder afgeprijsd wordt. Helaas kunnen wij je niet het verschil terugbetalen.

    Het is je eigen keuze of je een artikel koopt of wacht op een kortingsactie. Zeker in de uitverkoop gaat het vaak om enkele stuks per maat, dus je kan wachten op meer korting, maar dan is de kans groot dat het uitverkocht is.

Assortiment Assortiment
  • Open Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?

    Op de artikelpagina staan aan de rechterkant de maten weergegeven waaraan je kunt zien of het artikel voorradig is. Je kunt ook de voorraad per filiaal bekijken door te klikken op de button 'bekijk de winkelvoorraad'. 

  • Open Komt er vaak nieuwe collectie op de webshop?

    Jazeker! Bijna het gehele jaar wordt de webshop aangevuld met nieuwe collecties. Elk seizoen selecteren we uit de beste modemerken. Er komen tussen 100 en 200 nieuwe artikelen per week op de webshop bij.

    Wij zijn nu een van de grootste zelfstandige damesmode webshops in het midden en hoog segment.

  • Open Is de voorraad op de webshop up-to-date?

    De voorraad wordt na elke bestelling bijgewerkt. Desondanks kan het altijd voorkomen dat een artikel onverhoopt niet voorradig is. Je krijgt hierover dan zo snel mogelijk bericht.

    In de uitverkoop gaat het vaak om de laatste stuks. Ondanks dat wij zeer nauwkeurig werken, kan het dan voorkomen dat een artikel niet gevonden wordt.

  • Open Kan ik zien of een artikel groot of klein valt?

    De kans is zeker aanwezig dat een artikel groot of klein valt. Om teleurstellingen te voorkomen kun je het beste contact met ons opnemen op 0527-618282 of webshop@jeroenbeekman.nl Wij helpen dan graag.

  • Open Is de collectie op de webshop hetzelfde als in de winkels?

    Ongeveer 90% van de collectie van de winkels staat online. Hiermee zijn wij een van de grootste zelfstandige damesmodesites in het midden en hoogsegment van Nederland.

Klantenservice Klantenservice
  • Open Hoe kan ik Jeroen Beekman Mode beoordelen / een review plaatsen?

    Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten een prettige winkelervaring hebben en kunnen genieten van hoogwaardige kwaliteitsmode. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en vragen onze klanten na een aankoop om onze service te behoordelen. Deze beoordelingen houden wij niet voor onszelf maar publiceren wij op Google reviews en Kiyoh.com. Kiyoh reviews zijn van Thuiswinkel waarborg. Dit reviewsysteem nodigt klanten actief uit om een beoordeling achter te laten na een aankoop. Om de betrouwbaarheid van reviews te controleren hebben ze in hun systeem barrières ingebouwd die ervoor zorgen dat de gegeven beoordelingen afkomstig zijn van echte klanten.

    Op de pagina https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/ is meer informatie te vinden over het review beleid van Kiyoh. 

  • Open Ik heb nog tips voor de webshop.

    Heb je nog goede ideeën, of werkt er iets niet naar behoren, dan horen wij dat heel graag. Je kunt dit melden via email naar jeroen@jeroenbeekman.nl

  • Open Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

    Mocht er onverhoopt iets misgaan met jouw bestelling of heb je een klacht over een artikel, dan willen wij dat altijd zo goed mogelijk oplossen. Je kunt dit melden op 0527-618282 of via email op webshop@jeroenbeekman.nl 

    Wij zullen na ontvangst van de klacht zo snel mogelijk antwoorden, meestal dezelfde werkdag, doch uiterlijk binnen 7 werkdagen.

    Indien wij de klacht niet op kunnen lossen, heb je het recht om dit te melden bij de geschillencommissie thuiswinkel op www.sgc.nl. Of je kunt jouw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

  • Open Wat is mijn garantieperiode?

    De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 

    Jeroen Beekman Mode staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. 

    Een door Jeroen Beekman Mode verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover Jeroen Beekman Mode kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst. 

    Er geldt een door Jeroen Beekman Mode aangeboden minimale garantietermijn van 6 maanden.

    Indien je een klacht heeft, wil je ons dit zo spoedig mogelijk melden?



HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Bekijk de instructie video hoe u eenvoudig een bestelling kunt plaatsen online (klik op het symbool rechtsonder de video voor een grotere schermweergave).